Live τώρα    
11°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
11 °C
8.6°C11.8°C
0 BF 63%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
5 °C
2.4°C8.2°C
0 BF 63%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
12 °C
10.7°C12.6°C
2 BF 65%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
12 °C
10.9°C12.8°C
3 BF 54%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
3 °C
2.7°C6.5°C
1 BF 66%
Θεσσαλονίκη / Υψηλές αποζημιώσεις και μετρό το 2025 «εξασφάλισαν» οι Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θεσσαλονίκη / Υψηλές αποζημιώσεις και μετρό το 2025 «εξασφάλισαν» οι Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη

ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
(ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ)

Σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη εξαπολύουν για την αλλαγή σχεδιασμού υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης με κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης.

«Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη να αλλάξουν τον σχεδιασμό υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολύ ακριβά. Κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά», σημειώνουν με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών.

«Το ορόσημο της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2023, όπως το παρουσίασε ο κ. Μητσοτάκης, καταρρέει. Το ίδιο και τα ψέματα της Ν.Δ. Η Θεσσαλονίκη σήμερα θα είχε μετρό. Αντί αυτού, βιώνει ένα έγκλημα», καταλήγουν.

Αναλυτικά η δήλωση των Ν. Παππά και Χρ. Γιαννούλη

«Υψηλές αποζημιώσεις και μετρό το 2025 “εξασφάλισαν” για τη Θεσσαλονίκη οι Μητσοτάκης, Καραμανλής και Μενδώνη»

• Μηνιαίες αποζημιώσεις περίπου 1 εκατ. ευρώ προς τον ανάδοχο για καθυστερήσεις που σημειώνονται από τον Σεπτέμβριο του 2019 και για όσο διαρκεί η απόσπαση των αρχαιοτήτων από τη Βενιζέλου. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο σταθμός δεν θα παραδοθεί στην κοινοπραξία πριν την άνοιξη του 2023.

• Ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης όχι πριν την άνοιξη του 2025, όπως προκύπτει από εκτιμήσεις του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων και παραδοχές της Αττικό Μετρό και του αναδόχου.

• Χρηματοδότηση του έργου με έξοδα του δημοσίου μετά τις 31/12/2023, όταν και σταματά η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

• Ένα κατατεμαχισμένο μνημείο.

Η επιλογή των Μητσοτάκη, Καραμανλή και Μενδώνη να αλλάξουν τον σχεδιασμό υλοποίησης του μετρό Θεσσαλονίκης κοστίζει πολύ ακριβά. Κοινωνικά, οικονομικά, πολιτιστικά.

Το ορόσημο της ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2023, όπως το παρουσίασε ο κ. Μητσοτάκης, καταρρέει. Το ίδιο και τα ψέματα της Ν.Δ.

Η Θεσσαλονίκη σήμερα θα είχε μετρό.

Αντί αυτού, βιώνει ένα έγκλημα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL