Live τώρα    
Κυριάκος Μητσοτάκης / «Εμβολιαστείτε όλοι» αλλιώς... τιμωρείστε
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυριάκος Μητσοτάκης / «Εμβολιαστείτε όλοι» αλλιώς... τιμωρείστε

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Το μήνυμα «να εμβολιαστείτε όλοι» έστειλε ο πρωθυπουργός -στο πλαίσιο ενός σκηνοθετημένου τηλεοπτικού στιγμιότυπου- συνομιλώντας με κατοίκους της Δράμας, στη σκιά της τακτικής του διαχωρισμού των πολιτών που υλοποιούσαν οι κορυφαίοι υπουργοί του. Το σχετικό πλάνο δείχνει τους πολίτες να ανταποκρίνονται θετικά στην προτροπή του κ. Μητσοτάκη, με αρκετούς από αυτούς -και ειδικά τους νεότερους- να διαβεβαιώνουν τον πρωθυπουργό ότι έχουν κάνει το εμβόλιο.

Τον γύρο άλλωστε τον φιλοκυβερνητικών sites και των γαλάζιων social media πραγματοποιούν οι selfies του πρωθυπουργού με χαμογελαστούς νεολαίους στις καφετέριες, στο φόντο της χορήγησης των προπληρωμένων καρτών που -σύμφωνα με τις αναλύσεις- αποσκοπούν στη συρρίκνωση του χάσματος με τις νεότερες ηλικίες. Δεν πέρασε μάλιστα απαρατήρητη η στόχευση του κ. Μητσοτάκη να υποβαθμίσει τις εκτιμήσεις για όξυνση του brain drain μετά την ψήφιση του εργασιακού οδοστρωτήρα λέγοντας ότι «η Δράμα είναι μια πόλη με πολύ μεγάλο δυναμισμό, που μπορεί να συνδυάζει από τις νέες τεχνολογίες μέχρι τη διαφύλαξη της παράδοσης, τον αγροδιατροφικό τομέα, σημαντικές εξαγωγικές δραστηριότητες, με τρόπο γόνιμο, και τελικά να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας για τους νέους, ώστε να μείνουν στον τόπο τους»...

Σιωπή για τις αυξήσεις - φωτιά στον ηλεκτρισμό

Αργότερα ο πρωθυπουργός -στην εκδήλωση της ΔΕΔΑ στην Ξάνθη για την επέκταση της διανομής φυσικού αερίου- υποστήριξε ότι πρόκειται «για το μεγαλύτερο σχέδιο επέκτασης διανομής φυσικού αερίου σε ολόκληρη την Ευρώπη» καθώς «θα ενώσει 34 πόλεις μεταφέροντας ενέργεια σε 70.000 καταναλωτές, που μπορεί μέχρι το 2036 να φτάσουν και να ξεπεράσουν τους 200.000». Στη σκιά δε των αυξήσεων - φωτιά στους λογαριασμούς της ΔΕΗ και των χθεσινών διακοπών ρεύματος λόγω του καύσωνα, μίλησε για «μια επιλογή με βαθιά πολιτικό πρόσημο, γιατί έχει κοινωνικό περιεχόμενο καθώς προσφέρει όχι μόνο καθαρότερη αλλά και φθηνότερη ενέργεια». Όπως είπε, «ένα μέσο νοικοκυριό θα μπορέσει να εξοικονομήσει πάνω από 25% στους λογαριασμούς θέρμανσης. Είναι μια επιλογή που έχει και έντονο αναπτυξιακό πρόσημο».

Τέλος, ισχυρίστηκε ότι το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης «έχει στον πυρήνα του την αντιμετώπιση της ενεργειακής φτώχειας» και ότι «κανένα νοικοκυριό στην πατρίδα μας δεν πρέπει να αισθάνεται ανασφαλές», ενώ, όπως έχουν καταδείξει με ερώτησή τους 58 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, « το πρόγραμμα ‘Ελλάδα 2.0’ προβλέπει μηδενική χρηματοδότηση για την ενεργειακή φτώχεια και φαίνεται η αντιμετώπισή της να αφήνεται στο αόρατο χέρι της αγοράς καθώς είναι σαφές ότι το 'Εξοικονομώ κατ’ οίκον' αποτελεί ένα μόνο από τα μέτρα για τη μείωση της ενεργειακής φτώχειας, και αυτό εφόσον σχεδιαστεί σωστά»...

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0