Παρά γεγονός ότι το εθνικό σύστημα υγείας βρίσκεται στα όριά του με την «έκρηξη» των κρουσμάτων και των διασωληνωμένων, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται προγραμματισμένα χειρουργεία, η κυβέρνηση επιμένει να μιλά για «πεταμένα λεφτά» αναφερόμενη στις ΜΕΘ.
Πιο συγκεκριμένα, Στέλιος Πέτσας κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, χαρακτήρισε «πεταμένα λεφτά» την επίταξη των ιδιωτικών ΜΕΘ.
«Θυμάστε όλοι ότι τον Μάρτιο συζητούσαμε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για επίταξη των ιδιωτικών κλινών. Οι ιδιωτικές κλίνες ΜΕΘ -όταν μιλάμε για επίταξη - δεν είναι δωρεάν. Κοστίζουν 1.600 ευρώ την ημέρα. Επομένως, από τις 13-14 Μαρτίου μέχρι και τις 30 Οκτωβρίου, αν είχαμε προχωρήσει σε επίταξη των ιδιωτικών κλινών - μιλάμε για 331 ΜΕΘ επί 1.600 ευρώ τη μέρα επί πάνω από 230 μέρες - θα δείτε ότι είναι ένα ποσό κοντά στα 120 εκατομμύρια, τα οποία ζητούσε ο ΣΥΡΙΖΑ να τα δώσουμε στους ιδιώτες που έχουν τις κλινικές, χωρίς να τις χρειαζόμαστε. Αυτά ήταν πεταμένα λεφτά. Η ενίσχυση των ΜΕΘ δεν είναι πεταμένα λεφτά» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Ο Στέλιος Πέτσας βέβαια παρέλειψε να αναφερθεί στο «δώρο» της κυβέρνησης προς τους κλινικάρχες, με το οποίο διπλασίασε την ημερήσια αποζημίωση από 800 ευρώ σε 1.672 ευρώ. Για την κυβέρνηση όπως φαίνεται «πεταμένα λεφτά» είναι ό,τι αφορά τη στήριξη του δημόσιου τομέα και του Εθνικού Συστήματος Υγείας.