Δεν έχει καμία σημασία για τη Ν.Δ. που η Κομισιόν ξεκαθάρισε χθες για τη Μόρια ότι “δεν έχουμε κανένα στοιχείο ότι υπήρξε κακοδιαχείριση στα κονδύλια με οποιονδήποτε τρόπο”.
Ο βουλευτής της Ν.Δ. Βασίλης Κικίλιας εμμένει σε αστήρικτες καταγγελίες με το επιχείρημα ότι “δεν έχω πάρει ποτέ απάντηση από το 2015 πού έχουν πάει αυτά τα 1,6 δισ., που, αντί να πάνε σε αυτούς τους δυστυχείς ανθρώπους και να μπει σε μια τάξη στη χώρα το προσφυγικό - μεταναστευτικό, δημιούργησαν την ντροπή της Μόριας”.
Είναι φανερό ότι ώς τις εκλογές ο πολιτικός διάλογος θα γίνεται με όρους προπαγάνδας εις βάρος της πραγματικότητας.