Ανέβασε τον πήχη του διαγκωνισμού για τη δημοσιότητα χθες ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης. Έδωσε δύο συνεντεύξεις στον ίδιο σταθμό μέσα σε δύο ώρες!
Ξεκίνησε το πρωί από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ και, αμέσως μόλις τελείωσε από την τηλεόραση, μίλησε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ!
Τέτοια ευμενή μεταχείριση από τον ΣΚΑΪ γνωρίζει μόνο ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος δικαίως και θα αντιδράσει (ζητώντας, π.χ., καθημερινή εκπομπή με τίτλο “Πεντάλεπτο του Άδωνι”).
Ομοίως θα αντιδράσει και άλλος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που παρατήρησε χθες την “υπερπροβολή” Μανιάτη από το Φάληρο.