Live τώρα    
ΠΑΣΟΚ: Οφείλει 75.000 ευρώ στο ΑΠΕ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΑΣΟΚ: Οφείλει 75.000 ευρώ στο ΑΠΕ

Από το... 2013 έχει να πληρώσει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ) το ΠΑΣΟΚ! Και σήμερα χρωστά 75.000 ευρώ! Η αποκάλυψη έγινε από τον ανεξάρτητο βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο, ο οποίος κατέθεσε ερώτηση στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά.

Η απάντηση του ΑΠΕ, που εστάλη από τον Ν. Παππά, ήταν κόλαφος. Από το έγγραφο προκύπτει ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2017 το ΠΑΣΟΚ οφείλει στο ΑΠΕ 74.567,28 ευρώ! Μάλιστα, η τελευταία πληρωμή έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου 2013!

Από τότε το ΑΠΕ δεν πληρώνεται, παρά τις οχλήσεις στον γενικό διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Νίκο Σαλαγιάννη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0