Live τώρα    
Διαψεύδει αλλά...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διαψεύδει αλλά...

Με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας “Παραπολιτικά” σχετικά με εισηγήσεις του για διαγραφή του Ευ. Βενιζέλου και περί σχεδίου του τέως προέδρου, ο Κ. Λαλιώτης διέψευσε ως μυθεύματα ότι έχει εισηγηθεί κάτι τέτοιο. Ωστόσο ούτε λίγο - ούτε πολύ τον προέτρεψε να διευκολύνει άπαντες με μια οικειοθελή αποχώρησή του, εάν δεν θέλει να ακολουθήσει τη γραμμή.

Αυτό άλλωστε είναι το κυρίαρχο πνεύμα που αποπνέουν τα κεντρικά στελέχη τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και της ΔΗΜ.ΑΡ.

Ο Κ. Λαλιώτης αξιοποίησε την ευκαιρία μιας τέτοιας διάψευσης για να τη μετατρέψει σε “μανιφέστο” περί αυτονομίας του “πόλου” της Δημοκρατικής Συμπαράταξης απέναντι σε ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ. Περιγράφοντας με πολλές αναφορές τον κατακερματισμό της παράταξής του, απευθύνεται διαρκώς και εμμέσως προς τον Ευ. Βενιζέλο με την τακτική “μια στο καρφί, μια στο πέταλο”.

Ενώ ξεκινά: "Οι αναφορές της εφημερίδας 'Παραπολιτικά' ότι έχω εισηγηθεί τη διαγραφή του Ευάγγελου Βενιζέλου ή άλλων στελεχών από το ΠΑΣΟΚ είναι αποκυήματα φαντασίας. Δεν έχουν ουδεμία απολύτως σχέση με την αλήθεια”. Συνεχίζει: “Βεβαίως, εάν κάποιοι θέλουν να διαχωρίσουν τη θέση τους και να φύγουν, είναι δικός τους λογαριασμός, έχοντας πάντα την απόλυτη ευθύνη των λόγων και των πράξεών τους".

Στηλιτεύει όσους, ενώ επικαλούνται την ενότητα κ.λπ., επιμένουν σε έναν “αέναο διαλυτικό κύκλων”, μεταξύ άλλων, "των θεμιτών αλλά άμετρων φιλοδοξιών 'αδικαίωτων' ηγετών". Αναφορά που μοιάζει εντελώς φωτογραφική για τον Ευ. Βενιζέλο. Επίσης μιλά για “αδιέξοδους ‘μικρομεγαλισμούς’ και απωθητικούς ναρκισσισμούς”.

Από την άλλη λέει ότι θα ήταν ιστορικό παράδοξο να εισηγείτο εκείνος διαγραφή Βενιζέλου, στην ένταξη του οποίου στο ΠΑΣΟΚ “είχα καταλυτική και καθοριστική συμβολή”. Για να προσθέσει: “Οι πάντες οφείλουν να συνταυτίσουν τα πολλά 'Εγώ' σε ένα συνεκτικό και συλλογικό 'Εμείς', να σφυρηλατήσουν μια αδιατάρακτη ενότητα με διαφορές".

Και τι... θυμίζει αυτή η φράση, αν όχι την προσφιλή ρήση που χρησιμοποιεί η Φ. Γεννηματά από τότε που ο Ευ. Βενιζέλος διαφοροποιήθηκε ανοικτά: “Κανένας δεν μπορεί να βάζει το 'εγώ' μπροστά από το 'εμείς'”.

Ν. ΛΙΟΝ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0