Live τώρα    
Ποτάμι: "Συνιστώσα του ΠΑΣΟΚ δεν θα γίνουμε!"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ποτάμι: "Συνιστώσα του ΠΑΣΟΚ δεν θα γίνουμε!"

Στις πιέσεις που αναπτύσσονται, το Ποτάμι εξέδωσε σχόλιο το βράδυ, απαντώντας κατηγορηματικά: "Όσοι έπαθαν αφωνία όταν η κυρία Γεννηματά ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τον διάλογο και δεν συναινεί σε μια καθαρή, ανοιχτή διαδικασία εκλογής αρχηγού από την κοινωνία ξαναβρήκαν τη μιλιά τους και μας ζητούν να γίνουμε συνιστώσα του ΠΑΣΟΚ. Δεν θα γίνουμε!".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0