Με πλήθος αιχμών για τις αντιρρήσεις που προβάλλει ο Στ. Θεοδωράκης για "συνάντηση" με τη Δημοκρατική Συμπαράταξη, η Φ. Γεννηματά δεν έκρυψε την ενόχλησή της για την κωλυσιεργία που του καταλογίζει και απάντησε στο "Κοινοβούλιο του Κέντρου", που πρότεινε ο επικεφαλής του Ποταμιού, καλώντας σε συνεργασία για δημιουργία της "Μεγάλης Προοδευτικής Συμμαχίας".
"Είμαστε έτοιμοι, ώριμοι και αποφασισμένοι να συναντηθούμε και να συνεννοηθούμε. Κατ' αρχήν και πριν απ' όλα προγραμματικά", είπε, θέλοντας να δείξει ότι δεν υφίστανται τα προσκόμματα που εμφανίζει ο Στ. Θεοδωράκης. Πρότεινε εκ νέου συγκρότηση κοινής επιτροπής με ισότιμη συμμετοχή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, του Ποταμιού και όλων των άλλων κομμάτων, κινήσεων και προσωπικοτήτων.
Με σαφή κριτική προς το απροσδιόριστο πολιτικό στίγμα του Ποταμιού, είπε ότι η χώρα χρειάζεται μεγάλες μεταρρυθμίσεις, "αλλά αυτές οι μεταρρυθμίσεις έχουν πρόσημο, έχουν χρώμα". Στο ίδιο κλίμα είπε ότι δεν πιστεύει "στις παρθενογενέσεις ούτε στους από μηχανής Θεούς και ούτε σε κάτι δήθεν νέο, που είναι σήμερα τόσο απροσδιόριστο ώστε κανείς δεν μπορεί να το περιγράψει ή να το υποδείξει". Είπε ότι η συζήτηση για το ποιος εκφράζει το νέο και το παλιό "κρύβει απουσία ιδεών και αδυναμία να παρθούν αποφάσεις".
Ν. ΛΙΟΝ.