Στην ανασυγκρότηση και διεύρυνσή του, καθώς και στην απόφαση να υπάρξει διαρκής παραγωγή θέσεων και απόψεων προς την κυβέρνηση για τα ζητήματα που αφορούν, προχώρησε το Τμήμα Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ κατά την πανελλαδική του ολομέλεια το Σάββατο 23 Ιανουαρίου, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 80 άτομα από κλαδικές και τοπικές Οργανώσεις Μελών, στελέχη διαφόρων φορέων, επιχειρήσεων, ΔΕΚΟ, υπουργείων κ.λπ.
Συγκεκριμένα το Τμήμα διευρύνθηκε κατά 40 νέα μέλη και αποφάσισε να διευρύνει τη Γραμματεία του Τμήματος από τα 13 στα 25 μέλη (προκειμένου να υπάρξει καλύτερη κάλυψη όλων των περιοχών της επικράτειας και των χώρων των υποδομών) και προσδιόρισε τις κατευθύνσεις στις οποίες θα δραστηριοποιηθεί:
* Αποφασίστηκε να λειτουργήσουν άμεσα οι θεματικές ομάδες αξιοποιώντας τα μέλη του Τμήματος για την επεξεργασία των θέσεων και την ανάληψη πρωτοβουλιών.
* Κρίθηκε απαραίτητη η υποστήριξη αλλά και η γόνιμη κριτική του κυβερνητικού έργου μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες.
* Τονίστηκε η σημασία καλλιέργειας συνεργασίας και συντονισμού με τα άλλα Τμήματα του κόμματος, αλλά και με την κοινωνία και φορείς του κλάδου Υποδομών.
Η Ολομέλεια επισήμανε, επιπλέον, ότι κρίσιμη και κομβική εσωτερική λειτουργία του τμήματος αποτελούσε, αποτελεί και θα αποτελεί η διαρκής παραγωγή θέσεων και απόψεων, για μία αριστερή διακυβέρνηση και μία πολιτική υποδομών προς όφελος των πολιτών.
Φ.Κ.