Του Θανάση Καρτερού
Τι λέει η είδηση, τι αναφέρουν τα ρεπορτάζ, τι υποδηλώνουν με υποδηλώσεις τους οι υποψήφιοι αρχηγοί; Ότι ο Τσίπρας και οι δικοί του, εν κρυπτώ και παραβύστω, και με μια πρωτοφανή για τα πολιτικά μας ήθη παρέμβαση σε ξένο αχυρώνα, υποστηρίζουν τον Μεϊμαράκη. Και υπονομεύουν τον Άδωνι επειδή είναι ακραιφνής εθνικόφρων. Και τον Τζιτζικώστα επειδή είναι νέος και ωραίος. Και τον Κυριάκο επειδή έχει καθαρές θέσεις κατά των δημοσίων υπαλλήλων και υπέρ της πρόσμειξης λίγου κέντρου στη Δεξιά.
Πριν πάρει κανείς θέση, οφείλει να το ψάξει το πράγμα. Είναι σωστή η συγκλονιστική πληροφορία ή είναι προϊόν πολιτικής φαντασίας; Ας δούμε λοιπόν. Πρώτα - πρώτα το έγραψε το "Βήμα", το οποίο, ως γνωστόν, παίρνει στις πληροφορίες του είδους άριστα. Το ψιθυρίζουν έγκυροι θαμώνες έγκυρων μαγαζιών στο Κολωνάκι. Το επιβεβαιώνουν έγκυροι κύκλοι και τρίγωνα του ΔΟΛ. Και, τέλος, το λένε και το μισολένε τα τρία θύματα της τσιπρικής συνωμοσίας, ελεεινολογώντας τον τέταρτο που δέχεται τέτοια χείρα βοηθείας.
Άρα, κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Κι έτσι μπορούμε κι εμείς να διατυπώσουμε δημοσίως τις αριστερές αντιρρήσεις μας: Σύντροφε Αλέξη, πέφτεις σε λάθη, τι έχεις πάθει; Και μη ρωτάς γιατί. Γιατί σε πιάσανε, να γιατί. Διότι εννοείται ότι θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποφύγουμε τον Άδωνι, που, αν ο μη γένοιτο, εκλεγεί αρχηγός, θα οδηγήσει τη Ν.Δ. σε βέβαιη και συντριπτική νίκη επί του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι σαν να μπορεί να αποφύγει ο ΠΑΟΚ σε κλήρωση την Μπαρτσελόνα και να μην το κάνει.
Εννοείται ότι θα κάνουμε επίσης ό,τι μπορούμε για να αποφύγουμε τον Τζιτζικώστα, που και είναι πιο ωραίος από όλο το νυν υπουργικό συμβούλιο, και έχει πλάι του τον Βορίδη, που είναι ο πιο τσεκουράτος, ούτως ειπείν, στον λόγο και τον αντίλογο. Και εννοείται, τέλος, ότι πρέπει να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να μην πέσουμε στα χέρια του Κυριάκου και της οικογένειάς του. Αλλά όλα αυτά θέλουν διακριτικότητα. Μυστικότητα. Κανόνες παρανομίας, πώς το λένε; Όχι χύμα στο κύμα.
Διότι να που σε πήραν χαμπάρι και καυγαδίζουν για σένα σοβαροί υποψήφιοι αρχηγοί, σοβαρού κόμματος, που στηρίζεται από σοβαρά ΜΜΕ. Να αγκαλιάσουμε τη Δεξιά, αλλά συνωμοτικά, ρε παιδιά. Όχι να μας βλέπει ακόμα και η Φώφη...