"Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά διστάζει για να μη διαταράξει τις σχέσεις της με την ακροδεξιά συνιστώσα της υπολογίζοντας το πολιτικό κόστος" ισχυρίζεται το Ποτάμι ζητώντας "ρύθμιση των σχέσεων πολιτείας - Εκκλησίας, ώστε ο καθένας να ασχολείται με τα του οίκου του. Τα ρατσιστικά κηρύγματα από οποιονδήποτε ιεράρχη δεν μπορεί να μένουν στο απυρόβλητο χωρίς τις συνέπειες του νόμου που ισχύουν για όλους τους πολίτες. Αλλά και σε αυτό το θέμα η κυβέρνηση τηρεί αιδήμονα σιωπή".