Η Ελλάδα διατηρεί το δικαίωμα να διεκδικήσει από τη Γερμανία την πλήρη ικανοποίηση όλων των δημοσίων αξιώσεων, αλλά και των αξιώσεων Ελλήνων υπηκόων που πηγάζουν από τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους σύμφωνα με το Απόρρητο Πόρισμα Ομάδας Εργασίας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που αποκάλυψε το CNN Greece.
Στα συμπεράσματα της ογκώδους έκθεσης, που ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2014, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους προτείνει ότι, αν η Ελληνική Δημοκρατία επιθυμεί τη "δυναμικότερη προώθηση των διεκδικήσεών της", πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1. Να προσκαλέσει -μέσω της διπλωματικής οδού- την Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας σε διαπραγματεύσεις.
2. Σε περίπτωση που η Γερμανία αρνηθεί να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις ή σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης συμφωνίας των δυο χωρών, τότε η Ελλάδα θα πρέπει να προσφύγει απευθείας "σε δεσμευτική για τα μέρη δικαιοδοτική κρίση" παρακάμπτοντας το Διαιτητικό Δικαστήριο της Συμφωνίας του Λονδίνου, καθώς αυτό έχει μόνο μη δεσμευτικού χαρακτήρα δικαιοδοσία.
Σύμφωνα με το πόρισμα, αν η Ελληνική Δημοκρατία επιθυμεί τη γρηγορότερη διευθέτηση του ανοιχτού ζητήματος, πρέπει να προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, του οποίου η δικαιοδοσία αναγνωρίζεται μετά από ειδική δήλωση κάθε χώρας στον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ.