ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ (ΧΡ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ)
Τη μνημονιακή δέσμευση της κυβέρνησης να ενισχύσει την ανεξαρτησία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας υπενθύμισε χθες η εκπρόσωπος της Επιτροπής Ανίκα Μπράιτχαρντ ερωτηθείσα και πάλι για την απόφαση της κυβέρνησης να αποπέμψει την Κατερίνα Σαββαΐδου. «Η αυτονομία της ΓΓΔΕ είναι απαραίτητη για την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα του θεσμού», δήλωσε χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση υποχρεώνεται από το Μνημόνιο να «ενισχύσει τη θεσμική και επιχειρησιακή ανεξαρτησία θεσμών όπως η Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων και η ΕΛΣΤΑΤ».
Ωστόσο και χθες απέφυγε να πάρει ξεκάθαρη θέση για την υπόθεση (όπως είχε γίνει στο παρελθόν με την αποπομπή Θεοχάρη) σημειώνοντας ότι η Επιτροπή βρίσκεται σε στενή επαφή με την Αθήνα και έχει ζητήσει διευκρινίσεις πάνω στο ζήτημα και παραπέμποντας στην επίσκεψη του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Βάλντις Ντομπρόφσκις στην Αθήνα την ερχόμενη Δευτέρα και Τρίτη.