Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ο Αμερικανός οικονομολόγος Τζέιμς Γκαλμπρέιθ επεσήμανε ότι το «Όχι» είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη: «Διαφορετικά η Ελλάδα ξαφνικά θα καταρρεύσει πολιτικά και η επόμενη εξέγερση θα είναι εναντίον του ευρώ».
«Η συμπεριφορά της Μέρκελ και του Γκάμπριελ, του Ολάντ και του Ρέντζι σε συνδυασμό με τον Γιούνκερ καταδεικνύει ξεκάθαρα τι άποψη έχουν για το ελληνικό κράτος, για την αλήθεια και ποιον πολιτικό δρόμο ακολουθούν», τόνισε ο Γκαλμπρέιθ καταφερόμενος εναντίον των Ευρωπαίων και του τρόπου που διαχειρίζονται την ελληνική κρίση.