Live τώρα    
Γκλαμπρέιθ: Με το Όχι θα μείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γκλαμπρέιθ: Με το Όχι θα μείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη

Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ο Αμερικανός οικονομολόγος Τζέιμς Γκαλμπρέιθ επεσήμανε ότι το «Όχι» είναι ο μοναδικός τρόπος να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη: «Διαφορετικά η Ελλάδα ξαφνικά θα καταρρεύσει πολιτικά και η επόμενη εξέγερση θα είναι εναντίον του ευρώ».

«Η συμπεριφορά της Μέρκελ και του Γκάμπριελ, του Ολάντ και του Ρέντζι σε συνδυασμό με τον Γιούνκερ καταδεικνύει ξεκάθαρα τι άποψη έχουν για το ελληνικό κράτος, για την αλήθεια και ποιον πολιτικό δρόμο ακολουθούν», τόνισε ο Γκαλμπρέιθ καταφερόμενος εναντίον των Ευρωπαίων και του τρόπου που διαχειρίζονται την ελληνική κρίση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0