Live τώρα    
Με "σεβασμό" στην αλήθεια και τη δημοκρατία...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Με "σεβασμό" στην αλήθεια και τη δημοκρατία...

Όπως πληροφορήθηκε η "Α", μεγάλη εργοδοτική οργάνωση παρήγγειλε σε μεγάλη διαφημιστική εταιρεία και χρηματοδοτεί τη δημιουργία τηλεοπτικού σποτ που θα υπερασπίζεται το Ναι στο δημοψήφισμα, με περιεχόμενο τόσο ακραία κινδυνολογικό που θα το ζήλευαν και τα "δελτία των 8".

Το προσχέδιο του σποτ προεξοφλεί, εξ όσων πληροφορούμεθα, όπως προεξοφλούν Ν.Δ., Ποτάμι, ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαίοι ηγέτες, ότι το δίλημμα του δημοψηφίσματος είναι "ευρώ ή δραχμή". Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στο γεγονός ότι ένα από τα πιθανά σενάρια για το σποτ προβλέπει τα μηνύματα που θα διατυπώνονται να απαντώνται από επωνύμους και προτείνονται οι κ. Μπουτάρης και Καμίνης, που έχουν εξαρχής έντονη δημόσια παρέμβαση υπέρ του Ναι, με τελευταίο "σταθμό" τους τη χθεσινή επίσκεψή τους στο Προεδρικό Μέγαρο, αλλά και τη συμμετοχή τους στη συγκέντρωση του Συντάγματος.

Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: "Την Κυριακή 5 Ιουλίου ψηφίζουμε Ναι στα δύσκολα μέτρα και Όχι στο χάος". Αυτό στοιχειοθετείται με ατάκες όπως: "Έχουμε ακούσει πολλές ψεύτικες απαντήσεις. Αλλά πρώτη φορά ακούμε ψεύτικη ερώτηση". Το σποτ ισχυρίζεται ότι η αληθινή ερώτηση, μεταξύ άλλων, είναι: "αποδέχεστε να πτωχεύσει η χώρα, τη δραχμή που θα υποτιμηθεί ακαριαία, να κλείσουν οι τράπεζες, να κλείσουν οι δουλειές, να μην έχουμε ηλεκτρικό, να αξίζει η γη σας όσο μια τηλεόραση, να σπάμε τα σούπερ μάρκετ για να ζήσουμε;". "Αποδέχεστε την αναρχία και τη βία;" ρωτάει εντέλει όλο αγωνία το σποτ.

Στην εκδοχή με επωνύμους, προτείνεται ο κ. Μπουτάρης να χαρακτηρίζει "ηλίθια" την ερώτηση αν αποδέχεται τα μέτρα της Ε.Ε., να ζητάει να τον ρωτήσουν κάτι πιο δύσκολο, για να τεθεί στο επόμενο καρέ το ερώτημα: "Αποδέχεσαι να πτωχεύσει η χώρα;". Εν συνεχεία εμφανίζεται ο Γ. Καμίνης να ερωτάται αν αποδέχεται να γυρίσουμε στη δραχμή και την ακαριαία υποτίμησή της, ενώ ακολουθούν εικόνες με πολίτες να ερωτώνται αν αποδέχονται να παίρνουν γάλα με 3.000 δραχμές και τρόφιμα με δελτίο.

Το... επώνυμο σενάριο κλείνει με τους δύο δημάρχους στο ίδιο πλάνο, στο φόντο πολίτες και το μήνυμα: "Σε αυτές τις πιο δύσκολες ερωτήσεις, ψηφίζω Ναι, Ναι στα μέτρα, Ναι στην Ευρώπη".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0