Διαπιστώνουμε ότι κάλεσμα για τη συμμετοχή στη χθεσινή συγκέντρωση του "Μένουμε Ευρώπη" απηύθυνε και το Δ.Σ. του ελληνικού συλλόγου αποφοίτων του LSE. Tο LSE ως πανεπιστήμιο κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών είχε ανέκαθεν τη φήμη προοδευτικού ιδρύματος, τουλάχιστον για τα αγγλοσαξονικά δεδομένα. Ωστόσο το οικονομικό του τμήμα υπήρξε ένα από τα βασικά φυτώρια στελεχών των πιο ακραίων απόψεων της αγοράς. Έχει μάλιστα αποκτήσει σχεδόν ανεκδοτολογική διάσταση η απορία της Βασίλισσας Ελισσάβετ προς τον τότε επικεφαλής της έρευνας του τμήματος Διοίκησης του LSE, Luis Garicano, όταν ξέσπασε η τελευταία παγκόσμια κρίση, "πώς και δεν είχαν πάρει χαμπάρι τίποτα"; Ο καθηγητής είχε απαντήσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια: "Δυστυχώς πέσαμε έξω σε όλα. Νομίζαμε ότι πήγαιναν καλά". Το ίδιο συμβαίνει σήμερα και με τον σύλλογο των αποφοίτων.
Αναστασία Γιάμαλη (ΜSc, LSE)