Live τώρα    
Τα χρυσαυγίτικα του Χάρη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τα χρυσαυγίτικα του Χάρη

"Το πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης είναι μια βδέλλα που έπινε το αίμα του ελληνικού λαού. Αυτό έκανε. Το έπινε, ναι! Έδινε τις αυξήσεις και τα έπαιρνε με τον πληθωρισμό". "Να τα πείτε εσείς αυτά στους ανέργους, που μιλάτε υπέρ της μεταπολίτευσης. Πείτε το ότι είστε υπέρ της μεταπολίτευσης! Βγείτε πάνω και πείτε: 'Σαράντα χρόνια τα κάναμε καλά'. Εξηγήστε στον ελληνικό λαό ότι όλα είναι εντάξει".

Προσοχή, προσοχή! Αυτά δεν τα λέει ένας χρυσαυγίτης. Αυτά τα είπε χθες ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ποταμιού Χάρης Θεοχάρης, υποχρεώνοντας τον προεδρεύοντα Νικήτα Κακλαμάνη να του κάνει παρατήρηση. Πάλι καλά που ο Χ. Θεοχάρης παραδέχεται ότι έφερε τη δημοκρατία.

Κ.Που.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0