Κατηγορηματική διαβεβαίωση ότι "δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στον τομέα του φαρμάκου" έδωσε ο υπουργός Υγείας Π. Κουρουμπλής, απαντώντας στις φήμες που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο για έλλειψη φαρμάκων. Ο Π. Κουρουμπλής χαρακτήρισε το δημοψήφισμα "μέρος της διαπραγμάτευσης" και "απόλυτα ελεύθερο δημοκρατικό δικαίωμα του ελληνικού λαού".
Ο υπουργός Υγείας επικεντρώθηκε στις προτάσεις των δανειστών διερωτώμενος αν "πλήττεται ή δεν πλήττεται ο τουρισμός της Ελλάδος, η μεγάλη της βιομηχανία;" με την αύξηση του ΦΠΑ εν μέσω τουριστικής περιόδου και με την πίεση των γειτονικών χωρών που έχουν μειωμένους φορολογικούς συντελεστές.
Ο Π. Κουρουμπλής επέκρινε και τις προτάσεις για το φάρμακο, έναν "υγιή κλάδο, ένα συγκριτικό πλεονέκτημα της ελληνικής παραγωγικής δραστηριότητας", όπως το χαρακτήρισε ρωτώντας τα κόμματα της αντιπολίτευσης "έχετε διαβάσει τα μέτρα που θέλουν να θεσπιστούν, για να δείτε τι θα συμβεί και σε αυτόν τον χώρο; Το ίδιο συμβαίνει και με τον πρωτογενή τομέα της οικονομίας".
Ο υπουργός Υγείας εμφανίστηκε βέβαιος ότι "δεν θα βγει η Ελλάδα από το ευρώ ούτε από την Ευρώπη", γιατί "την Ευρώπη τη χτίσαμε όλοι μαζί και εμείς διεκδικούμε μια Ευρώπη της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης, μια Ευρώπη που πραγματικά θα υπερασπίζεται την αξιοπρέπεια του ανθρώπου".