Live τώρα    
ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ / Διαδηλωτής και ο Κ. Μητσοτάκης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ / Διαδηλωτής και ο Κ. Μητσοτάκης

Ρεπορτάζ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

Με ένταση ξεκίνησε η χθεσινή διαδήλωση στο Σύνταγμα, που είχε κεντρικό σύνθημα "Μένουμε Ευρώπη", καθώς οι λίγο συγκεντρωμένοι που βρίσκονταν την προγραμματισμένη ώρα κόντεψαν να έρθουν στα χέρια με αναρχικές συλλογικότητες που ήταν εκεί από πριν για τους αντίθετους λόγους. Κάποια εθνικόφρονα σχόλια από την πλευρά των πρώτων ήταν αρκετά ώστε να υπάρξουν αψιμαχίες και σπρωξιές, χωρίς όμως να ξεφύγει η κατάσταση. Διμοιρίες των ΜΑΤ περικύκλωσαν τα αναρχικά μπλοκ, που αποχώρησαν λίγο μετά προς τα Προπύλαια και η διαδήλωση των "φιλοευρωπαίων" συνεχίστηκε, παρουσία βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας και του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.

"Όταν η πατρίδα βρίσκεται σε κίνδυνο,  κανένας δεν επιτρέπεται να εφησυχάζει. Η σημερινή μεγάλη συγκέντρωση δεν είναι κομματική, δεν είναι διχαστική. Είναι ενωτική και στέλνει  προς διάφορες κατευθύνσεις ένα πολύ βαρύ και δυνατό μήνυμα. Η Ελλάδα είναι Ευρώπη και θα μείνει Ευρώπη. Αυτό είναι το θέλημα του ελληνικού λαού", είπε ο Κ. Μητσοτάκης. Τον ενωτικό χαρακτήρα της διαδήλωσης δεν έδειξαν πάντως να ενστερνίζονται ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους διαδηλωτές, όταν νωρίτερα φώναζαν "σταλινικό" όποιον βρισκόταν στα αναρχικά μπλοκ, ενώ ζητούσαν από τα ΜΑΤ να "πλακώσουν στο ξύλο" το "ενοχλητικό" πλήθος. Τα ΜΑΤ δεν "πλάκωσαν" στο ξύλο το πλήθος, ωστόσο αργότερα έγιναν 20 προσαγωγές αντιεξουσιαστών επί των οδών Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου, οι οποίοι προσπάθησαν να προσεγγίσουν τη διαδήλωση.

Ο κόσμος που συγκεντρώθηκε περιορίστηκε στο πάνω μέρος της πλατείας και στο προαύλιο της Βουλής. Μπροστά από το περιστύλιο της Βουλής υπήρχαν ΜΑΤ, που τελικά άφησαν κάποιους από τους διαδηλωτές να ανεβούν πάνω, όπου κρέμασαν μεγάλη ελληνική σημαία. Το μενού περιελάμβανε ακόμη συνθήματα όπως "Ελλάς - Ευρώπη - Δημοκρατία", τον Εθνικό Ύμνο, πολλές μινιόν ελληνικές σημαίες και σημαίες της Ε.Ε., αλλά και πολλές... σφυρίχτρες. Στον αντίποδα οι αναρχικές συλλογικότητες φώναζαν, μέχρι να αποχωρήσουν, συνθήματα όπως "διαγραφή του χρέους οριστική, αυτή είναι η απάντηση η εργατική".

Στη διαδήλωση, πέραν του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ήταν ακόμη παρόντες οι βουλευτές Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Κυριάκος Μητσοτάκης, Νότης Μηταράκης, Ανδρέας Λοβέρδος, Θάνος Πλεύρης και Πάρις Κουκουλόπουλος. Ενώ το παρών έδωσε και ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ., Ανδρέας Παπαμιμίκος. «Οι ελληνικές και ευρωπαϊκές σημαίες ενώνουν τους Έλληνες, όπου και εάν ανήκουν», διαμήνυσε μέσω twitter για τη διαδήλωση ο επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος, σε ένα μήνυμα που έκανε retrweet o εκπρόσωπος του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0