Η πρόταση των τριών θεσμών θα είναι για την Γερμανία η σημαντική βάση διαπραγμάτευσης, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών Μάρτιν Γιέγκερ, επισημαίνοντας ότι δεν έχει ακόμη δει το ελληνικό κείμενο.
«Εάν, όμως, λάβω υπόψη το τι υπάρχει από σχόλια, περιγραφές,σχόλια από την Αθήνα από κυβερνητικές πηγές, τότε έχω την εντύπωση ότι αυτή η λίστα δεν πρόκειται να είναι η τελευταία λύση του προβλήματος», πρόσθεσε και κατηγόρησε την Ελλάδα ότι εδώ και μήνες δεν παρουσίαζε τίποτα.
Έτσι, είπε, την Δευτέρα οι« τρεις θεσμοί συνεννοήθηκαν να υποβάλουν μια δική τους πρόταση. Αυτές οι συζητήσεις διεξάγονται και αυτή η πρόταση των 3 θεσμών θα είναι για εμάς η σημαντική βάση των συζητήσεων».