Την ήττα της κυβέρνησης στη διαπραγμάτευση "προεξοφλεί" το ΚΚΕ. Το κόμμα ισχυρίζεται ότι, εφόσον η διαδικασία γίνεται με βάση τη συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου, θα αποβεί ούτως ή άλλως εναντίον των λαϊκών συμφερόντων.
"Όταν η κυβέρνηση, στις διαβουλεύσεις της με τους εταίρους, θέτει ως βασικό στόχο την εφαρμογή της αντιλαϊκής συμφωνίας της 20ής του Φλεβάρη και την ίδια στιγμή οι θεσμοί - τρόικα ζητούν να αποσυρθούν ακόμη και τα ψίχουλα, τότε αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι η διαπραγμάτευση δεν υπηρετεί τον λαό και ότι η όποια έκβασή της είναι από χέρι χαμένη για τα λαϊκά συμφέροντα" σημειώνει το ΚΚΕ. Και καταλήγει: "Η λύση για το λαό βρίσκεται στη ρήξη με την Ε.Ε. και την εξουσία του κεφαλαίου και όχι σε διαπραγματεύσεις για τους όρους σφαγής του".