Live τώρα    
ΚΚΕ: / ΚΚΕ: Η διαπραγμάτευση δεν ωφελεί τον λαό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΚΚΕ: / ΚΚΕ: Η διαπραγμάτευση δεν ωφελεί τον λαό

Την ήττα της κυβέρνησης στη διαπραγμάτευση "προεξοφλεί" το ΚΚΕ. Το κόμμα ισχυρίζεται ότι, εφόσον η διαδικασία γίνεται με βάση τη συμφωνία της 20ής Φεβρουαρίου, θα αποβεί ούτως ή άλλως εναντίον των λαϊκών συμφερόντων.

"Όταν η κυβέρνηση, στις διαβουλεύσεις της με τους εταίρους, θέτει ως βασικό στόχο την εφαρμογή της αντιλαϊκής συμφωνίας της 20ής του Φλεβάρη και την ίδια στιγμή οι θεσμοί - τρόικα ζητούν να αποσυρθούν ακόμη και τα ψίχουλα, τότε αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι η διαπραγμάτευση δεν υπηρετεί τον λαό και ότι η όποια έκβασή της είναι από χέρι χαμένη για τα λαϊκά συμφέροντα" σημειώνει το ΚΚΕ. Και καταλήγει: "Η λύση για το λαό βρίσκεται στη ρήξη με την Ε.Ε. και την εξουσία του κεφαλαίου και όχι σε διαπραγματεύσεις για τους όρους σφαγής του".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0