Live τώρα    
Κυβέρνηση για "δημοψήφισμα" / Κυβέρνηση για "δημοψήφισμα": Δεν είναι επιλογή μας, αλλά δεν το απεμπολούμε
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κυβέρνηση για "δημοψήφισμα" / Κυβέρνηση για "δημοψήφισμα": Δεν είναι επιλογή μας, αλλά δεν το απεμπολούμε

Η περίφημη πια συνέντευξη Βαρουφάκη στην "Corriere della Serra" -ή, πιο σωστά, η διαστρέβλωσή της- επανέφερε στο τραπέζι τα θέματα του δημοψηφίσματος και της εκ νέου προσφυγής στις κάλπες, θέματα που αποτελούν «συνταγματικές δυνατότητες», όπως εξηγούσαν κύκλοι του κυβερνώντος κόμματος.

Στο θέμα αναφέρθηκαν ο γραμματέας της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ και ο υπουργός Εσωτερικών. Πιο αναλυτικά, ο Νίκος Βούτσης (στον Ρ/Σ «Αθήνα 9,84») θύμισε ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός είχε, δις μάλιστα, υπαινιχθεί την ανάληψη πολιτικής πρωτοβουλίας και σε κάθε περίπτωση ότι δεν θα υπογράψει τη συνέχιση της μνημονιακής πολιτικής. «Δεν είναι η καλύτερη λύση, δεν είναι η επιλογή μας... Πλην όμως είναι η μόνη δημοκρατική διέξοδος για μια κυβέρνηση σαν τη δική μας, που δεν είναι διατεθειμένη να υποχωρήσει, ακριβώς γιατί έχουμε πάρει μια μονοσήμαντη εντολή», σημείωνε.

Τις συλλογικές αποφάσεις του κυβερνώντος κόμματος ανέλαβε να (ξανα)θυμίσει ο Τάσος Κορωνάκης, με την επισήμανση, «ποτέ δεν τέθηκε στο τραπέζι δημοψήφισμα για το ευρώ. Εμείς έχουμε πει από την αρχή ότι όλη μας η πάλη θα γίνει για μια πορεία εξόδου της χώρας από την κρίση, με την κοινωνία όρθια εντός του ευρώ. Το δημοψήφισμα είναι μια επιλογή προσφυγής στον λαό σε μια οριακή κατάσταση, όταν νιώσεις ότι το περιεχόμενο της εντολής που έχεις λάβει μπορεί να έχει ξεπεραστεί. Σήμερα όμως" -δήλωσε μιλώντας στον Ρ/Σ «Παραπολιτικά 90,1»- "όλοι καταλαβαίνουν ότι η 25η Γενάρη είναι ακόμη πολύ κοντά, το περιεχόμενο της εντολής νωπό και έτσι κινούμαστε στη βάση της εντολής που μας έχει δώσει ο ελληνικός λαός".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0