Τερματισμό της λιτότητας και, ταυτόχρονα, συνέχιση των μεταρρυθμίσεων που απορρέουν από την πολιτική της λιτότητας που εφαρμόστηκε στη χώρα μέσω των Μνημονίων ζήτησε ο Σταύρος Θεοδωράκης. Στη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα news247, ο επικεφαλής του Ποταμιού επιχείρησε να στρέψει τους άνεργους εναντίον των ηγεσιών του συνδικαλιστικού κινήματος, ενώ, σε σχέση με το εκλογικό αποτέλεσμα, εκτίμησε πως το κόμμα του θα βρεθεί στην 3η θέση.
"Όλα δείχνουν ότι θα είμαστε ρυθμιστές την επομένη μέρα, έχοντας την τρίτη διερευνητική εντολή" σημείωσε ο Στ. Θεοδωράκης ως προς την αναμέτρηση της Κυριακής.
Αναφερόμενος στην οικονομική πολιτική που χρειάζεται η χώρα, ο Στ. Θεοδωράκης σημείωσε: "Κατηγορηματικά όχι σε νέα μέτρα λιτότητας. Γιατί είναι συνταγή καταστροφής". Και πρόσθεσε: "Σήμερα χρειαζόμαστε ενίσχυση της κατανάλωσης και της επιχειρηματικότητας και μεγάλες μεταρρυθμίσεις, που δεν πληγώνουν την ελληνική οικογένεια, αλλά απελευθερώνουν την οικονομία".
Σε σχέση με το συνδικαλιστικό κίνημα, ο Στ. Θεοδωράκης δήλωσε πως "μας εξοργίζει η ιδέα ότι οι συντεχνίες προηγούνται των ανέργων, επειδή ο άνεργος δεν μπορεί να εκβιάσει και βιώνει την απελπισμένη μοναξιά του".
Χ.Σ.