Λίγα ακόμα 24ωρα μέχρι "ο ελληνικός λαός να επαναφέρει τη Δημοκρατία και το Σύνταγμα, να κυβερνάται η χώρα από μια νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση και όχι μέσω e-mail" μένουν, κατά τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων Π. Καμμένος όπως επισήμανε από τον Πειραιά όπου περιόδευσε. Ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. συμπλήρωσε ότι "οι Ελληνίδες και οι Έλληνες δεν φοβήθηκαν την εκστρατεία τρόμου, καταλαβαίνουν ότι έρχεται η ελπίδα", επαναλαμβάνοντας τις θέσεις του για κυβέρνηση εθνικής ενότητας και για την ανάγκη οι ΑΝ.ΕΛΛ. να είναι εγγυητές των "κόκκινων γραμμών" σε ενδεχόμενη κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ.
Κατά τον Π. Καμμένο, αυτές οι "κόκκινες γραμμές" είναι τα εθνικά θέματα, οι σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους, η φορολογία κι η προστασία της ιδιοκτησίας. Κατά την περιοδεία του ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. συναντήθηκε με τον Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ κι επισκέφθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο και την Κεντρική Δημοτική Αγορά. Η κεντρική προεκλογική ομιλία του Π. Καμμένου έγινε στο Αιγάλεω, ενώ σήμερα ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ. θα περιοδεύσει στα Δωδεκάνησα, τη δεύτερη εκτός της Β' Αθηνών εκλογική περιφέρεια όπου είναι υποψήφιος.
Κ.Π.