Συνήθως όταν λέμε «από Δευτέρα» κάνουμε το πρώτο βήμα για την αποφυγή. Αυτή όμως τη φορά, στις 26 Ιανουαρίου, από Δευτέρα έρχεται... η ελπίδα. Η Νέα Δημοκρατία, ποντάροντας μέχρι και τα ρέστα της στην τρομοκρατία, ενισχύοντας τις ακροδεξιές κορώνες, ξεσκονίζοντας εμφυλιοπολεμικά αισθήματα, αποπειράθηκε να εγκλωβίσει τους πολίτες στη δήθεν αναγκαιότητα της ακολουθούμενης καταστροφικής μνηµονιακής πολιτικής. Όμως, πια, οι μέρες της αφθονίας τους τελείωσαν. Τη Δευτέρα το πρωί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα έχει προλάβει να κάνει θαύματα. Η 26η Ιανουαρίου, όμως, θα ξημερώσει με τη γνώση ότι οι αυτοκτονίες τελείωσαν, η εξαθλίωση και η αναξιοπρέπεια τελείωσαν, οι λιποθυμίες στα σχολικά προαύλια λόγω ασιτίας τελείωσαν, οι ανασφάλιστοι ασθενείς με «ημερομηνία λήξης» τελείωσαν. Οι «θυσίες» του ελληνικού λαού για την αναδιανομή του πλούτου υπέρ των οικονομικών ελίτ τελείωσαν.
Από Δευτέρα αρχίζει η δημοκρατική ανασυγκρότηση, το κοινωνικό κράτος, οι ίσες ευκαιρίες. Αρχίζει η Ελλάδα της ανατροπής των νεοφιλελεύθερων και μνημονιακών πολιτικών, η δικαιοσύνη, η αξιοπρέπεια. Η σπίθα που θα ανάψει το φυτίλι για την αλλαγή της πολιτικής της Ευρώπης, με μια πολιτική λύση για το χρέος, που θα την κάνει μια Ευρώπη των λαών και της δημοκρατίας. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ο κίνδυνος για την περιθωριοποίηση της Ελλάδας από την Ευρώπη, αλλά η έναρξη της λύσης για την σωτηρία της ίδιας της Ευρώπης. Στις 26 του Ιανουαρίου ο αέρας θα είναι διαφορετικός. Η ελπίδα έφτασε.