"Υπάρχει ένα κύμα αλλαγής. Όλοι έχουν καταλάβει ότι δεν μπορούμε να ζούμε μέσα στο ψέμα, ότι το πρόγραμμα που προτείνει η Ν.Δ. είναι το πρόγραμμα ενός νέου Μνημονίου πάνω στο παλιό Μνημόνιο, είναι ένα πρόγραμμα καταστροφής, και ότι υπάρχουν δύο ανάγκες: Η μια είναι να εφαρμοστεί αξιοποιώντας όλα τα μέσα ένα πρόγραμμα ανακούφισης των πλέον θιγομένων, επανεκκίνησης της οικονομίας, επανάκτησης της εργασίας και ανασυγκρότησης της δημόσιας διοίκησης και βασικών δημοκρατικών δομών και η δεύτερη ότι πρέπει να διαπραγματευτούμε σε επίπεδο θεσμικό και ευρωπαϊκό το ελληνικό δημόσιο χρέος αλλά και το ίδιο το ευρωπαϊκό δημόσιο χρέος", τόνισε σε συνέντευξή του στον Ρ/Σ "Παραπολιτικά 90,1" ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β' Αθήνας Δημήτρης Βίτσας.
Αναφερόμενος στο θέμα της διαπραγμάτευσης σημείωσε πώς "υπάρχουν ενεργές συμφωνίες της χώρας, επί αυτών των ενεργών συμφωνιών χρειάζεται, ιδιαίτερα όσον αφορά τη δανειακή σύμβαση και τη διαχείριση του δημόσιου χρέους, διαπραγμάτευση.
Λέμε ότι το δημόσιο χρέος δεν είναι βιώσιμο και αυτό πλέον είναι κοινή ομολογία, άρα πρέπει να παρθούν μέτρα ώστε να γίνει βιώσιμο και χρειάζεται διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του, ένα χρονικό περιθώριο μορατόριουμ ώστε να εξελιχθεί το δικό μας εθνικό πρόγραμμα με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, ρήτρα ανάπτυξης και πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων".
Αναφερόμενος, τέλος, στις δηλώσεις της Μ. Λεπέν και την εκμετάλλευσή τους από τη Νέα Δημοκρατία τόνισε πως "ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο φραγμός της Λεπέν με την πρόταση που κάνουμε και η οποία οδηγεί ξανά στην Ευρώπη της σύγκλισης, της αλληλεγγύης και στην Ευρώπη του δημοκρατικού κεκτημένου".