Ετοιμόλογος εμφανίστηκε ο Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Βασίλης Κόκκαλης, όταν, κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια επικράτησε αναστάτωση από τις ταυτόχρονες ειδοποιήσεις του 112 στα κινητά των βουλευτών.
«Είναι ο συναγερμός, ήρθε η ώρα να φύγει η κυβέρνηση», σχολίασε καυστικά ο βουλευτής Λάρισας, όταν ήχησε το προειδοποιητικό μήνυμα που εστάλη στους κατοίκους της Αττικής προκειμένου να περιορίσουν τις σημερινές μετακινήσεις τους λόγω της κακοκαιρίας.
Βασίλης Κόκκαλης/ Το δηκτικό σχόλιο για το 112 που χτύπησε στην Ολομέλεια https://t.co/cevYdUWvK6 pic.twitter.com/MXmsj72Xbz
— Η ΑΥΓΗ (@AvgiOnline) January 21, 2026
Τ.Γ