Ο Στέφανος Κασσελάκης στο πλαίσιο της αδιαμεσολάβητης σχέσης του με τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και συνολικά τους πολίτες, σχεδιάζει μια φορά την εβδομάδα θα καθιερωθεί Στο Κόκκινο η εκπομπή, η «Ώρα του προέδρου».
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην παρέμβασή του Στο Κόκκινο, θα έχει έτσι τη δυνατότητα να απαντάει απευθείας σε ερωτήσεις και παρατηρήσεις των ακροατών του ραδιοφωνικού σταθμού.