Την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου ξεκινά το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων για την περίοδο των Χριστούγεννων, με την ακρίβεια να απειλεί να αφήσει χωρίς τζίρο τους εμπόρους στην κρισιμότερη περίοδο του χρόνου.
Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έχει ως εξής:

O πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης δήλωσε σχετικά ότι ξεκινά «η σημαντικότερη περίοδος για το εμπόριο» και «εργαζόμενοι και καταστηματάρχες περιμένουν τους καταναλωτές, με ράφια γεμάτα προϊόντα και εξαιρετικές τιμές. Ας ευχηθούμε οι 'Αγιες μέρες, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις, να επιβεβαιώσουν τις προσδοκίες και να υποδεχθούμε το νέο έτος με χαμόγελο και αισιοδοξία».