Live τώρα    
Κωστής Χατζηδάκης  / Ξέκοψε για άλλη μια φορά την αύξηση του βασικού μισθού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κωστής Χατζηδάκης  / Ξέκοψε για άλλη μια φορά την αύξηση του βασικού μισθού

Κυριάκος Μητσοτάκης Κωστής Χατζηδάκης Βουλή
(EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)

Απέρριψε για άλλη μια φορά ο Κωστής Χατζηδάκης την αύξηση του κατώτατου μισθού, επιμένοντας ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι και ευχαριστημένοι με τα ψίχουλα που θα πάρουν μέσα στο 2022, την ώρα που η ακρίβεια γονατίζει τα νοικοκυριά και το κόστος ενέργειας έχει εκτοξευθεί στα ύψη.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Εργασίας έσπευσε να υπεραμυνθεί της «συμβολικής αύξησης» του 2% στους μισθούς που έχει ανακοινώσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, λέγοντας ότι όλοι οι εργοδότες ήταν υπέρ του «παγώματος» των αποδοχών των εργαζομένων. «Δεν το έλεγε μόνο ο ΣΕΒ, αλλά και οι μικρομεσαίοι» υποστήριξε για να δικαιολογήσει την κυβερνητική επιλογή.

Όπως είπε, το 2% αποφασίστηκε επειδή το 2020 υπήρξε ύφεση. «Εν τω μεταξύ υπάρχει ισχυρή ανάπτυξη» σημείωσε λέγοντας ότι θα υπάρξει πρόσθετη αύξηση το α’ εξάμηνο του 2022 «σταθμίζοντας και τις αντοχές της οικονομίας».

Για την αύξηση αυτή, πάντως, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να κρατούν μικρό καλάθι, καθώς απέφυγε επιμελώς να πει πόσο θα φτάσει «για να μην προκαταλάβει την διαδικασία». Το μόνο που περιορίστηκε να αναφέρει είναι ότι η «διαδικασία θα εκκινήσει νωρίς μέσα στη χρονιά ώστε να ληφθούν οι αποφάσεις το συντομότερο».

«Οι εργαζόμενοι θα δουν στις τσέπες τους κοινωνικό μέρισμα ανάπτυξης» είπε με στόμφο για να συνεχίζει προκλητικά: «Δεν διεκδικούμε το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας, αλλά και δεν χαρίζουμε το μονοπώλιο της κοινωνικής ευαισθησίας σε κανέναν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0