Με εντάσεις απειλήθηκε η έναρξη του διαλόγου χθες στο Μέγαρο Μαξίμου από εκπροσώπους των αγροτών που δεν συμμετείχαν στη σχετική συνάντηση.
Σε σχέση με την εκπροσώπηση της Πανελλήνιας Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών, Κτηνοτρόφων, Αλιέων, η κυβέρνηση έθεσε βέτο μόνο για έναν εκ των εκπροσώπων της, ο οποίος ήταν μέχρι πρότινος μέλος του Δ.Σ. της ΕΒΖ (όπως είχε οριστεί η νέα διοίκηση της βιομηχανίας τον περασμένο Μάρτιο) και τώρα προσέρχεται ως συνδικαλιστής. Ωστόσο, η πενταμελής αντιπροσωπεία της συγκεκριμένης κίνησης αποφάσισε να αποχωρήσει σύσσωμη καταγγέλλοντας ότι το Μαξίμου "δεν δέχτηκε να συναντηθεί με την επιτροπή που εξελέγη δημοκρατικά από τα μπλόκα των αγροτών".
Παράλληλα, η Πανελλήνια Ένωση Νέων Αγροτών (ΠΕΝΑ) που συμμετέχει στην ανωτέρω Συντονιστική ανακοίνωσε "δεν συμμετέχουμε άλλο στη διάσπαση του αγροτικού κόσμου" εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για μη εκπροσώπησή της, επιρρίπτοντας την ευθύνη στην κυβέρνηση.
Ωστόσο, εκπροσώπηση της Συντονιστικής υπήρξε, παραπέμποντας περισσότερο σε συνεννοήσεις μεταξύ των μελών της. Επιπλέον η κυβέρνηση διεμήνυσε ότι αίτημα από την ΠΕΝΑ δεν είχε κατατεθεί, όμως είναι ανοιχτή σε συνάντηση με τους νέους αγρότες αν οριστεί συνάντηση μέσω του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Εξάλλου η ΠΕΝΑ παρουσίασε τις προτάσεις της για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του αγροτικού τομέα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο, ο οποίος δέχτηκε χθες σε ακρόαση τους εκπροσώπους της.
Αντίθετα, ξεκάθαρο ήταν το μήνυμα της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Παραγωγών Αγροτικών Προϊόντων Πωλητών Λαϊκών Αγορών, που έκανε λόγο για ομάδα, εντός της Συντονιστικής Επιτροπής, η οποία έχει αυτοεκλεγεί χωρίς να έχει λάβει καμία εξουσιοδότηση και σε καμία περίπτωση δεν την εκπροσωπεί. Βρίσκεται μάλιστα μαζί με άλλους εκπροσώπους φορέων στην κατεύθυνση της επιδίωξης συνάντησης με την κυβέρνηση.
Α.Ζ.