Live τώρα    
Κανένας λόγος ανησυχίας / ΡΑΕ: Διασφαλισμένη η τροφοδοσία με ηλεκτρισμό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κανένας λόγος ανησυχίας / ΡΑΕ: Διασφαλισμένη η τροφοδοσία με ηλεκτρισμό

Τη διαβεβαίωση ότι η τροφοδοσία των καταναλωτών με ηλεκτρική ενέργεια είναι διασφαλισμένη και δεν υφίσταται κανένας λόγος ανησυχίας έδωσε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), ενώ παράλληλα οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να στηρίξουν με όλα τα δυνατά μέσα την απρόσκοπτη πρόσβαση των καταναλωτών στο βασικό αγαθό της ενέργειας.

Ειδικότερα η ΡΑΕ σε ανακοίνωσή της, απαντώντας σε πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας από ορισμένα ΜΜΕ, προερχόμενες δήθεν από "πηγές" της Αρχής, περί "παγώματος"την επόμενη εβδομάδα των εισαγωγών ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα μας από τις βόρειες διασυνδέσεις, επισημαίνει: "Διαψεύδουμε κατηγορηματικά ότι τα κακόβουλα αυτά σχόλια προέρχονται από τη ΡΑΕ".

Ως ο αρμόδιος ρυθμιστής της ενεργειακής αγοράς της χώρας, συνεχίζει, διαβεβαιώνουμε όλους τους καταναλωτές ότι η τροφοδοσία τους με ηλεκτρική ενέργεια είναι διασφαλισμένη και δεν υφίσταται κανένας λόγος ανησυχίας. Για τις διεθνείς ηλεκτρικές διασυνδέσεις (εισαγωγές-εξαγωγές ηλεκτρικής ενέργειας), υπογραμμίζει ότι δεν διαφαίνεται κανένα απολύτως πρόβλημα στη λειτουργία τους και σε κάθε περίπτωση η Αρχή παρακολουθεί στενά την αγορά, προκειμένου να διασφαλίζεται ο απρόσκοπτος ενεργειακός εφοδιασμός όλων των καταναλωτών.

Παράλληλα, η ΓΕΝΟΠ τονίζει ότι το προσωπικό της ΔΕΗ εργάζεται με υπευθυνότητα και ζήλο ώστε στις παρούσες συνθήκες να συνεχιστεί απρόσκοπτα η πρόσβαση των καταναλωτών στην ενέργεια, σημειώνοντας ότι ΓΕΝΟΠ και εργαζόμενοι θα υποστηρίξουν, στο μέτρο του δυνατού, κάθε προσπάθεια της διοίκησης για ομαλή λειτουργία του συστήματος ηλεκτροδότησης και αντιμετώπισης προβλημάτων, που ενδεχομένως θα δημιουργηθούν, ενώ είναι ευνόητο ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές παροχών, λόγω των προβλημάτων ρευστότητας στα νοικοκυριά.

Εκφράζει δε την ελπίδα η απόφαση της κυβέρνησης για το δημοψήφισμα να είναι η ενδεδειγμένη, σημειώνοντας "άλλωστε είναι μια δημοκρατική διαδικασία στην οποία καλείται να αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός" κι επισημαίνει "πιστεύουμε στην ευρωπαϊκή προοπτική της πατρίδας μας χωρίς νεοφιλελεύθερες πολιτικές και μνημόνια, μια Ευρώπη της ανάπτυξης και της ευημερίας για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους".

Συνδικαλιστές

Εξάλλου, η ΜΕΤΑ ΔΕΗ Σπάρτακος καλεί τους εργαζόμενους της επιχείρησης να πουν "όχι" την Κυριακή, υπενθυμίζοντας ότι πριν τις εκλογές του Γενάρη είχαν νομοθετηθεί το ξεπούλημα της "μικρής ΔΕΗ" και του ΑΔΜΗΕ αλλά και του 17% των μετοχών της μητρικής ΔΕΗ στο ΤΑΙΠΕΔ, που μετά τις εκλογές πάγωσαν και βάσει των δηλώσεων του υπουργού ΠΑΠΕΝ αναμενόταν νομοσχέδιο που θα τα ακύρωνε. Παράλληλα, καταγγέλλει τη θέση της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ) που δεν δίστασε ελαφρά τη καρδία να ταχθεί με το μέρος των δανειστών, κάνοντας λόγο για θέση που μόνο ντροπή προκαλεί στους εργαζόμενους, ενώ καλεί τις υπόλοιπες παρατάξεις να πάρουν σαφή θέση.

Στο ίδιο πνεύμα και η συνδικαλιστική κίνηση Αγωνιστική Ενότητα ΔΕΗ ζητά να ακουστεί τώρα ένα ηχηρό και περήφανο "όχι", αναφερόμενη στον αγώνα για μια σύγχρονη, δημόσια, ενιαία, αναβαθμισμένη, ανασυγκροτημένη ΔΕΗ που θα λειτουργεί με αναπτυξιακά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά κριτήρια. Επίσης χαρακτηρίζει "ντροπή" την ταύτιση της ΓΣΕΕ με το μέτωπο του "ναι" πίσω από Μέρκελ, Σαμαρά, ΣΕΒ κι επιχειρηματίες, που εκβιάζουν και τρομοκρατούν τις τελευταίες ημέρες τους εργαζόμενους για να υποκύψουν στις επιθυμίες ΔΝΤ - Ε.Ε.

Α.Ζ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0