Η ανακοίνωση της διοίκησης της ΓΣΕΕ, με την οποία καλούνται οι εργαζόμενοι να συνταχθούν σε ένα αόριστο (και γι' αυτό πρόσφορο σε κάθε χρήση) Ναι, αποκαλύπτει ότι η ηγεσία του συνδικαλιστικού κινήματος έχει επιλέξει να μην βρίσκεται στο πεδίο της σκληρής μάχης που διεξάγει η κυβέρνηση για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων. Από το πεδίο αυτό, άλλωστε, απουσίαζε συστηματικά όλους αυτούς τους μήνες της σκληρής διαπραγμάτευσης, υποστηρίζουν κύκλοι του υπουργείου Εργασίας και προσθέτουν:
"Επειδή, όμως, τούτες τις κρίσιμες ώρες ο κόσμος της εργασίας, ο κάθε υπεύθυνος πολίτης, καλείται να πάρει θέση, ας γνωρίζει ο καθένας ότι το Ναι με το οποίο συντάσσεται -ως μη όφειλε- η διοίκηση της ΓΣΕΕ σημαίνει: Ναι στην απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων - Ναι στην περιστολή των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων - Ναι στην περαιτέρω κατεδάφιση του συστήματος συλλογικών διαπραγματεύσεων.
Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη της για την πλήρη αποκατάσταση των εργασιακών δικαιωμάτων γνωρίζοντας ότι σε αυτό το πεδίο κρίνεται το μέλλον του κόσμου της εργασίας όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Απέναντι στα κάθε μορφής και προέλευσης τελεσίγραφα, με τα οποία της ζητούν να συμπράξει στην ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων, η κυβέρνηση θα δώσει τη μάχη της για το Όχι, μέχρι το τέλος. Τη μάχη αυτή θα τη δώσει με συμπαραστάτη της κάθε εργαζόμενο και κάθε δημοκράτη".