Live τώρα    
Κατατέθηκε από τον σύμβουλο της πλειοψηφίας Ν. Πηρούνια / Πρόταση δημοψηφίσματος για τον ΟΛΠ θα συζητηθεί στο Δ.Σ. Πειραιά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατατέθηκε από τον σύμβουλο της πλειοψηφίας Ν. Πηρούνια / Πρόταση δημοψηφίσματος για τον ΟΛΠ θα συζητηθεί στο Δ.Σ. Πειραιά

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΣΠΥΡΟΣ ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ

"Φουρτουνιασμένη" θα είναι η θάλασσα για την πώληση του 51% του ΟΛΠ, αφού οι αντιδράσεις στον Πειραιά αναμένεται να κορυφωθούν από όλες τις πλευρές και σε όλα τα επίπεδα, με ευρεία σύσκεψη, που καλεί η ΟΜΥΛΕ, να πραγματοποιείται την ερχόμενη εβδομάδα. Την τράπουλα, μάλιστα, έρχεται να ανακατέψει η πρόταση που πέφτει στο τραπέζι για... δημοψήφισμα από τον Ν. Πηρούνια.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται σήμερα η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, αφού ο δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας Ν. Πηρούνιας πρόκειται να θέσει στο σώμα την πρόταση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Σύμφωνα με την πρόταση του Ν. Πηρούνια, θα πρόκειται για τοπικό δημοψήφισμα με το ερώτημα εάν δέχονται οι πολίτες το 51% του ΟΛΠ να εκχωρηθεί από το Δημόσιο προς επιχειρηματικά συγκροτήματα και ιδιώτες, επικαλούμενος το το άρθρο 225 του "Καλλικράτη", Ν. 3852/10 87Α ΦΕΚ, με παραπομπή στο άρθρο 216 του κώδικα  Δήμων και Κοινοτήτων του Ν. 3463/2006 καθώς και την εφαρμογή του άρθρου 102 του Συντάγματος 102 που κατοχυρώνει την Ανεξαρτησία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Μια πρόταση που για να εγκριθεί χρειάζεται να συγκεντρώσει τα 2/3 των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, πράγμα που σημαίνει πως θα χρειαστεί τη στήριξη της παράταξης του δημάρχου Γ. Μώραλη και του Β. Μαρινάκη, οι οποίοι έχουν ταχθεί υπέρ της διατήρησης της πλειοψηφίας του ΟΛΠ στο Δημόσιο. Αν και η αντίθεση του Δ.Σ. Πειραιά με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου είναι ομόφωνη, δεν είναι εύκολο να εκτιμηθεί η στάση των δημοτικών συμβούλων απέναντι σε αυτήν την πρόταση - "έκπληξη", η οποία, εάν προχωρήσει ανοίγει νέο κεφάλαιο στο ζήτημα της πώλησης του λιμανιού.

"Όχι" στην πώληση από τους βουλευτές Πειραιά και τους φορείς του Περάματος

"Είμαστε συνεπείς στις προγραμματικές μας εξαγγελίες και στις λαϊκές δεσμεύσεις για το λιμάνι του Πειραιά. Θέλουμε να αναδείξουμε το λιμάνι ως δημόσιο, αναπτυξιακό και κοινωνικό. Ως λιμάνι το οποίο θα υπηρετεί τον ελληνικό λαό, την ανάπτυξη και την προοπτική. Αυτή τη δέσμευση έχουμε. Αυτή τη δέσμευση εμείς ακολουθούμε και υπηρετούμε και γι' αυτό είμαστε εδώ", ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός παραγωγικής ανασυγκρότησης Π. Λαφαζάνης σε σύσκεψη που οργανώθηκε στο δημαρχείο Περάματος για τις επιπτώσεις της πώλησης του 51% του ΟΛΠ στη ναυπηγοεπισκευή.

Την αντίθεσή τους επανέλαβαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ της Α' και της Β' Πειραιά αλλά και ο δήμαρχος Περάματος Γ. Λαγουδάκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0