Live τώρα    
Επαναδιαπραγματευόμαστε τη σύμβαση με την COSCO
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Επαναδιαπραγματευόμαστε τη σύμβαση με την COSCO

Η κυβέρνηση, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την COSCO για να αλλάξουν οι όροι της σύμβασης σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, αποκάλυψε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης. Μάλιστα, επανέλαβε τη θέση της κυβέρνησης ότι "η συνολική διαχείριση του λιμανιού πρέπει να διενεργείται υπό τη σκέπη του Δημοσίου".

"Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε και να αλλάξουμε τους όρους της σύμβασης με την COSCO προς όφελος του Δημοσίου" υπογράμμισε ο υπουργός απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Νίκου Κούζηλου. Ο Γ. Σταθάκης επισήμανε ότι η διαπραγμάτευση με την κινεζική εταιρεία διεξάγεται ταυτόχρονα με με τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς και στο πλαίσιο της "πολύπλευρης οικονομικής πολιτικής που έχει εγκαινιάσει η ελληνική κυβέρνηση". Στόχος της κυβέρνησης, πρόσθεσε, είναι να διαμορφωθεί ένα "σύγχρονο μοντέλο διαχείρισης των λιμανιών".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0