ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ
Άνοιξε ο δρόμος για την επέκταση της προθεσμίας για εφάπαξ καταβολή στη ρύθμιση των 100 δόσεων, με τροπολογία που πέρασε χθες η κυβέρνηση στο νομοσχέδιο για την ΕΡΤ. Όπως τόνισε η Νάντια Βαλαβάνη, "πρόκειται για μια εξουσιοδοτική διάταξη στην αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών, ώστε να μπορεί να επεκτείνει μέσα στον επόμενο μήνα και για διάστημα μέχρι ένα μήνα το τμήμα αυτό της διάταξης για τις έως 100 δόσεις του νόμου για την επανεκκίνηση της οικονομίας που έληξε τα μεσάνυχτα της Δευτέρας και έχει ήδη κλείσει ηλεκτρονικά". Η ρύθμιση δίνει τη δυνατότητα με μια μερική καταβολή πάνω από 200 ευρώ, δεκαπλάσια δηλαδή της κατώτερης δόσης, που είναι 20 ευρώ, να μπορεί να σβήνει όχι μόνο το αντίστοιχο ποσό κεφαλαίου, αλλά και το αντίστοιχο ποσό από προσαυξήσεις, τόκους κ.λπ.
Συνεχίζεται κανονικά η ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων χωρίς προκαταβολή έως και 100 δόσεις και η ολική εξόφληση εφάπαξ η οποία συνίσταται. Σύμφωνα με τη Ν. Βαλαβάνη, από τις τράπεζες έχουν μπει στο δημόσιο ταμείο πάνω από 50 εκατ. ευρώ με ολική εξόφληση εφάπαξ.