Σε καθεστώς προστασίας τέθησαν οι 43 απλήρωτοι ναυτικοί του πλοίου "Παναγία Τήνου" , με απόφαση του Θ. Δρίτσα, η οποία δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια.
Το "Παναγία Τήνου" (πρώην "Αγ. Γεώργιος") της εταιρείας Ventouris Sea Lines βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά, με την εταιρεία να έχει εγκαταλείψει το πλήρωμα. Χαρακτηριστικό είναι το πανό στον καταπέλτη του πλοίου: "ΠΕΙΝΑΜΕ - 8 μήνες απλήρωτοι".
Όπως ανέφερε ο Θ. Δρίτσας σε χθεσινή του συνάντηση με ναυτιλιακούς συντάκτες, η απλήρωτη ναυτική εργασία και η ανεργία είναι βασική προτεραιότητα του υπουργείου Ναυτιλίας.
Την ίδια στιγμή όμως, τα ναυτεργατικά σωματεία του ΠΑΜΕ (ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ) ζητούν απόσυρση του προωθούμενου σχεδίου νόμου του ΥΝΑ για την απλήρωτη εργασία, "ανακαλύπτοντας" πως με "φιλολαϊκό μανδύα" παρέχονται "νέα προνόμια και διευκολύνσεις στους εφοπλιστές".
"Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ., δεσμευμένη με τη στρατηγική της Ε.Ε. και την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας, δηλώνει την αποφασιστικότητά της να διατηρήσει ανέπαφο όλο το αντιλαϊκό νομοθετικό οπλοστάσιο ενάντια στους ναυτεργάτες, αλλά και στις ανάγκες των εργαζομένων για ασφαλείς, φτηνές και ποιοτικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, για τη διασφάλιση και επαύξηση της κερδοφορίας των εφοπλιστών", σημειώνεται χαρακτηριστικά.