Κατά την έναρξη της χθεσινής διαδικασίας ομάδα συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ προχώρησε σε διαμαρτυρία διακόπτοντας για λίγα λεπτά τη συνάντηση. Οι συνδικαλιστές διαμαρτυρήθηκαν για τον "κοινωνικό διάλογο" αλλά και τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης. Όπως υποστήριξαν, πετώντας ταυτόχρονα φυλλάδια με τις θέσεις του ΠΑΜΕ, τα 751 ευρώ θα πρέπει να γίνουν με νόμο, αλλά και με νόμο να γίνουν, οι εργοδότες δεν θα τον εφαρμόσουν! Επομένως, όπως υποστήριξαν τα μέλη του ΠΑΜΕ, ο κοινωνικός διάλογος είναι προσχηματικός...
Ο Π. Σκουρλέτης απάντησε στους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ: "Καμία άποψη δεν φιμώθηκε, όλες οι γνώμες είναι σεβαστές. Ορισμένα συνδικάτα, κάποια σωματεία, θεωρούν σωστό, αυτή τη στιγμή που ξαναπαίρνει εμπρός ο κοινωνικός διάλογος, που υπάρχει μια αποφασιστική στάση της κυβέρνησης να αποκτήσουν ξανά οι εργαζόμενοι φωνή, δικαιώματα, όπλα, να παρέμβουν και να μας καταθέσουν τις απόψεις τους. Τους δεχτήκαμε. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν τελικά αυτός ο τρόπος της παρέμβασης βοηθά να προχωρήσουμε στις συγκεκριμένες αλλαγές".