Μετά το Πάσχα θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την κατάργηση της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος, είπε ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων Δημήτρης Στρατούλης. Όπως είπε στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, δεν θα μειωθούν οι επικουρικές συντάξεις και θα ενισχυθεί το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης είτε μέσω της διαδικασίας των ανεξόφλητων, όπως γινόταν έως τώρα, είτε μέσα από τη διαδικασία αναγνώρισης των απωλειών 2 δις που είχαν τα αποθεματικά από το PSI.
Κατά πλειοψηφία η επιτροπή αποδέχθηκε τον διορισμό στη θέση του προέδρου των:
- Θανάση Καποτά στο Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ).
- Στέλιου Πλιάκη στο Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (ΕΤΑΑ).
- Ανδρέα Κομματά στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ).
Επίσης ο Τάσος Πετρόπουλος διορίστηκε διοικητής του Οργανισμού Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ).