Την άμεση συγκρότηση Επιτροπής που θα εξετάσει σε βάθος το θέμα της κατασκευής των δύο μονάδων επεξεργασίας βιομάζας στον Δήμο Θέρμης, στην οποία αντιδρούν φορείς και κάτοικοι των περιοχών, ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΑΠΕΝ Π. Λαφαζάνης.
Κατόπιν σχετικής σύσκεψης με ευρύτατη αντιπροσωπεία φορέων και κατοίκων της περιοχής Βασιλικών και Λακκιάς Θέρμης τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα Ενέργειας Α. Αλεξόπουλου και των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Σ. Φάμελλου και ΚΚΕ Ε. Γερασιμίδου, ο υπουργός ανακοίνωσε τη συγκρότηση σχετικής Επιτροπής που θα λάβει υπόψη και τα ερωτήματα που απέστειλε στο υπουργείο η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης, στην οποία εκκρεμεί η αδειοδότηση των δύο μονάδων.
Επισήμανε ότι η γη υψηλής παραγωγικότητας θα πρέπει κυρίως να αξιοποιείται προς όφελος της αγροτικής παραγωγής, κάτι που θα βοηθήσει την τοπική οικονομία, τη χώρα και την έξοδο από την κρίση, ενώ σημείωσε ότι στον ευαίσθητο τομέα της ενέργειας θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση και όχι γενικευμένη αντίθεση των κατοίκων μιας περιοχής στα οποιαδήποτε γενικευμένα σχέδια.
Πάντως, φορείς και κάτοικοι σημείωσαν τους κινδύνους για τη βιοποικιλότητα, τη γεωργία, την κτηνοτροφία και κυρίως την υγεία και ευημερία του πληθυσμού της περιοχής.