Με μια επιστολή που αφήνει "αιχμές" η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) δείχνει την αντίδρασή της στην πρόταση του υπουργείου Οικονομικών για τη δημιουργία «ερασιτεχνών ελεγκτών» μέσω «φοροελεγκτικού εθελοντισμού».
Όπως αναφέρει σε επιστολή που δημοσιοποίησε χθες, "με πραγματική έκπληξη πληροφορηθήκαμε την πρόταση του υπουργείου Οικονομικών για τη δημιουργία 'ερασιτεχνών ελεγκτών' μέσω 'φοροελεγκτικού εθελοντισμού', η οποία σαφώς και δεν είναι η λύση για την πάταξη της φοροδιαφυγής", προσθέτοντας ότι από το υπουργείο Οικονομικών περίμενε υψηλότερου επιπέδου ενέργειες και να εστιάσει τις προσπάθειές του στην απαλλαγή από γνωστές παθογένειες και αδράνειες, με έμφαση στα ουσιώδη προβλήματα, αντί να επικοινωνεί επικίνδυνα σενάρια κοινωνικού αυτοματισμού.
Γ.Α.