Ατελέσφορη ήταν η χθεσινή συνάντηση μεταξύ του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων Wind και της διοίκησης της εταιρείας, καθώς για μια ακόμα φορά δεν υπεγράφη συλλογική σύμβαση εργασίας διότι η διοίκηση ζητάει πίστωση χρόνου...
"Η διοίκηση κράτησε την ίδια στάση που κρατά εδώ και μήνες" τόνισε στην «Α» η πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λιλιάνα Κυρίμη υπογραμμίζοντας: "Αν και η Wind διατείνεται ότι είναι υπέρ της υπογραφής συλλογικής σύμβασης, αρνήθηκε και πάλι να συμπεριλάβει στου όρους της τα αιτήματα της γενικής μας συνέλευσης που αφορούσαν τη διασφάλιση μισθών, δικαιωμάτων και θέσεων εργασίας".
Καταγγέλλοντας ότι "ο χρόνος που ζήτησε η εταιρεία αποσκοπεί στο να προλάβει τις κινητοποιήσεις που έχουμε εξαγγείλει, καθώς και στο να συνεχίσει την λειτουργία της με ανασφάλιστους εργαζόμενους των 250 ευρώ", η κ. Κυρίμη προανήγγειλε δυναμικές κινητοποιήσεις από την πλευρά των εργαζομένων, αρχής γενομένης από τις παρεμβάσεις τους έξω από καταστήματα της εταιρείας και της 48ωρης απεργίας που έχουν προαναγγείλει.
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΟΛΗΣ