Στους δρόμους βγαίνουν ξανά οι αγρότες της Καρδίτσας, καθώς προγραμματίζουν κινητοποίηση τη Μεγάλη Τρίτη 7 Απριλίου, στις 12:00, στον κόμβο του Ε-65.
Οι αγρότες ζητούν την άμεση καταβολή εκκρεμών πληρωμών, τη διασφάλιση τιμών που να καλύπτουν το αυξημένο κόστος, αλλά και ουσιαστικές παρεμβάσεις σε καύσιμα, ενέργεια και αγροτικά εφόδια.
Παράλληλα, επαναφέρουν το αίτημα για αφορολόγητο πετρέλαιο, ζητούν διαγραφή χρεών προηγούμενων ετών, ενώ θέτουν ως προτεραιότητα την υλοποίηση έργων αντιπλημμυρικής προστασίας - ζήτημα που παραμένει ανοιχτό για τη Θεσσαλία μετά τις πρόσφατες καταστροφές.
«Οι αγρότες στο χείλος του γκρεμού»
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Κώστας Τζέλλας, υπογράμμισε ότι οι αγρότες βρίσκονται «στο χείλος του γκρεμού».