Λήξη συναγερμού για τη φωτιά που είχε ξεσπάσει στο Β' κτίριο του συμπλέγματος στον Πύργο Αθηνών στους Αμπελοκήπους. Οι πυροσβεστικές δυνάμεις έσβησαν τη φωτιά που είχε ξεσπάσει σε καλώδια σε υπόγειο χώρο του Β΄κτιρίου του Πύργου Αθηνών.
Το κτίριο για λόγους ασφαλείας είχε εκκενωθεί με τους εργαζόμενους μετά το σήμα της πυροσβεστικής να επιστρέφουν στα γραφεία τους.
Για την κατάσβεση και τον έλεγχο του Πύργου Αθηνών επιχείρησαν 18 πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα.