Live τώρα    
Περιφερειακά κανάλια / Ξέχασαν τον νόμο για τις άδειες;
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Περιφερειακά κανάλια / Ξέχασαν τον νόμο για τις άδειες;

Άντρας βλέπει τηλεόραση
Freepik

Περί τα τέλη Αυγούστου θα περάσουν από το υπουργικό Συμβούλιο οι νέες διατάξεις για την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών. Και μέχρι τον Οκτώβριο θα έχουν ληφθεί όλες οι αποφάσεις σχετικά με το νέο πλαίσιο και για την αδειοδότηση και των ραδιοφωνικών σταθμών. 

Αυτές τις προθέσεις διαρρέουν στον Τύπο κυβερνητικά στελέχη γύρω από τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό και αρμόδιο για θέματα ΜΜΕ, κ. Παύλο Μαρινάκη. Και επιμένουν για το πλαίσιο ρυθμίσεων εδώ και καιρό. Σύμφωνα με τις διαρροές, το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τους περιφερειακούς σταθμούς θα κατατεθεί στη Βουλή για να ψηφιστεί αμέσως μετά το υπουργικό Συμβούλιο, που σημαίνει τον Σεπτέμβριο. 

Εγώ να συμφωνήσω. Και να πω ναι, έτσι θα γίνει- που δεν έχω και λόγο να αμφισβητήσω. Μία ερώτηση μόνο: Γιατί στο τελευταίο υπουργικό Συμβούλιο, αυτό της 25ης Ιουλίου, δεν αναφέρθηκε τίποτα σχετικό; Γιατί δεν έγινε καμία αναφορά; Ιδίως μάλιστα, όταν εκεί παρουσιάστηκε επικαιροποιημένο το Σχέδιο δράσης της κυβέρνησης για το β’ εξάμηνο του έτους; 

Το Σχέδιο δράσης περιλαμβάνει «25 κρίσιμες μεταρρυθμίσεις» και όπως είδαμε 54 «κυβερνητικές προτεραιότητες» για το β’ εξάμηνο 2025, μεταξύ των οποίων ούτε μισή για εκπόνηση πλαισίου αδειοδότησης περιφερειακών καναλιών. Να πεις για αδειοδότηση… Τουριστικών Λιμένων, ναι! Υπήρχε αναφορά. 

Γιατί όμως οι νέες ρυθμίσεις περί αδειών περιφερειακών καναλιών δεν αναφέρονται για το επόμενο εξάμηνο; Παράλειψη; 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0