Πυρκαγιά στο νοσοκομείο Metropolitan στη Λεωφόρο Μεσογείων στον Χολαργό, ξέσπασε νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας. Προληπτικά εκκενώθηκαν το υπόγειο, ισόγειο, ο 1ος, ο 2ος και ο 3ος όροφος της κλινικής, ενώ η φωτιά τέθηκε τελικά υπό έλεγχο.
Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε γυναίκα που μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ δεν υπήρχαν πυροσβεστήρες.
Σε φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύουν χρήστες του διαδικτύου φαίνεται πυκνός καπνός να βγαίνει από το νοσοκομείο.
Σύμφωνα με την πυροσβεστική στην περιοχή έσπευσαν 35 πυροσβέστες με 15 οχήματα, ένα βραχιονοφόρο και ένα κλιμακοφόρο όχημα.




Με βάση όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά η φωτιά ξέσπασε στο λεβητοστάσιο.
Metropolitan Χολαργός τώρα!!!😱 pic.twitter.com/KCQk42ck5T
— ΝΟΟ ΝΟΟ (@noonoo888888) July 21, 2025