Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προσφεύγει, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) ενάντια στο μνημονιακό μέτρο του clawback, το οποίο όπως καταγγέλλει «λειτουργεί ως ένας άδικος και δυσβάσταχτος μηχανισμός, που οδηγεί εκατοντάδες εργαστήρια στο χείλος της καταστροφής».
Όπως εξηγεί σε ανακοίνωσή του «μετά την πρόσφατη προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ο ΙΣΑ αποφάσισε να εξαντλήσει όλα τα νομικά μέσα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για το δυσβάσταχτο μέτρο του clawback».
Μάλιστα προειδοποίησε ότι «με απόφαση του ΔΣ ο ΙΣΑ έχει απευθυνθεί σε μεγάλο Δικηγορικό Γραφείο των Αθηνών, προκειμένου να προετοιμάσει την προσφυγή και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν, ώστε να αναδειχθεί η στρέβλωση που προκαλείται από την εφαρμογή του clawback».
Η ανακοίνωση του ΙΣΑ
«Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), συνεχίζοντας τον αγώνα του για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη στήριξη των παρόχων υγείας (διαγνωστικά εργαστήρια, μικροβιολογικά ιατρεία, πολυιατρεία κλπ.), ετοιμάζει προσφυγή στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, ενάντια στο μνημονιακό μέτρο του clawback, το οποίος λειτουργεί ως ένας άδικος και δυσβάσταχτος μηχανισμός, που οδηγεί εκατοντάδες εργαστήρια στο χείλος της καταστροφής.
Μετά την πρόσφατη προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ο ΙΣΑ αποφάσισε να εξαντλήσει όλα τα νομικά μέσα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για το δυσβάσταχτο μέτρο του clawback.
Με απόφαση του ΔΣ ο ΙΣΑ έχει απευθυνθεί σε μεγάλο Δικηγορικό Γραφείο των Αθηνών, προκειμένου να προετοιμάσει την προσφυγή και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν, ώστε να αναδειχθεί η στρέβλωση που προκαλείται από την εφαρμογή του clawback».