Live τώρα    
ΕΤΕΡ / Νέα 48ωρη απεργία Στο Κόκκινο 105,5
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΕΤΕΡ / Νέα 48ωρη απεργία Στο Κόκκινο 105,5

Το λογότυπο του ρ/σ Στο Κόκκινο
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας, σε έκτακτη συνεδρίαση του, αποφάσισε την πραγματοποίηση 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης, από την 06.00η ώρα του Σαββάτου 23ης Νοεμβρίου 2024 μέχρι  και την 06.00η ώρα της Δευτέρας 25ης Νοεμβρίου 2024, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5 με τα εξής αιτήματα :

  • Την άμεση καταβολή του υπολοίπου της μισθοδοσίας του μηνός Σεπτεμβρίου 2024.
  • Την άμεση καταβολή της μισθοδοσίας Οκτωβρίου 2024.
  • Την ομαλοποίηση της μισθοδοτικής ροής και την αποκατάσταση της εύρυθμης διαχείρισης των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων του ραδιοσταθμού στο μέλλον.

Καλούμε την Διοίκηση του ραδιοσταθμού «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 105,5» να προχωρήσει στην άμεση ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0