Live τώρα    
Κρήτη / Στο νοσοκομείο εργαζόμενες μετά από έκρηξη μπαταρίας αυτοκινήτου σε κάδο ανακύκλωσης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κρήτη / Στο νοσοκομείο εργαζόμενες μετά από έκρηξη μπαταρίας αυτοκινήτου σε κάδο ανακύκλωσης

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΡΗΤΗ

Σοβαρό εργατικό ατύχημα συνέβη τα ξημερώματα όταν οι δύο εργαζόμενες στον δήμο του Ρεθύμνου, πλησίασαν τον κάδο ανακύκλωσης και «έσκασε» μπαταρία αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα ήταν να προκληθούν σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα και εγκαύματα στα πρόσωπά τους.

Οι δύο γυναίκες μεταφέρθηκαν άμεσα στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου για να τους δοθούν οι πρώτες βοήθειες. Η κατάσταση της υγείας τους δεν είναι κρίσιμη.

«Καιγόμαστε, καιγόμαστε», φώναξαν οι δύο εργαζόμενες σύμφωνα με την μαρτυρία του οδηγού του απορριμματοφόρου στο neakriti.gr.

Ο ίδιος αποκάλυψε πως τους έριξε νερό για να τους ανακουφίσει.

Τέτοιου είδους προβλήματα αντιμετωπίζουν πολύ συχνά εργαζόμενοι στην ανακύκλωση, καθώς πολλοί πολίτες πετούν στους πράσινους κάδους επικίνδυνα αντικείμενα, όπως μπαταρίες και ηλεκτρικές συσκευές που απαγορεύεται η ρίψη τους στους κάδους ανακύκλωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0